dinsdag 29 augustus 2006

Fiets

In navolging van Melissa heb ik ook een nieuwe fiets gekocht. Het is een Giant XTC 850 geworden. Hij is een jaar of 5 oud maar aangezien de vorige eigenaar er bijna niet op gereden heeft is hij spiksplinter-nieuw en dat is te zien. Op vakantie in Schotland hadden pa, ma en ik al een dag een zelfde type fiets gehuurd en toen vond ik hem heerlijk rijden. Nog even een goed slot (dit is een wat simplere versie) zodat de fiets "Almere-bestendiger" is, een standaard (het is ook wel lekker om je fiets ergens neer te kunnen zetten) en een paar spatborden (een nat kruis is wel lekker maar dan alleen onder de douche) en de fiets is helemaal af.

6 opmerkingen:

  1. hahahahahaha ik kom niet meer bij.. maar wel een mooie fiets en ....heerlijk rijden daar weten we alles van.
    Nu ga je met de fiets sporten en zwemmen natuurlijk.


    Wat je ook nog kan doen is ...een paar haken kopen om hem in de winter op te hangen, in de schuur of boven je bed wat jij wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met de fiets gaan sporten gaat nog wel maar met de fiets zwemmen??? dat wordt erg moeilijk.
    Hoezo kom je eigenlijk niet meer bij?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Om te zwemmen heb je inderdaad geen fiets nodig. Nico doet de tuindeuren open en kan zo de plons in duiken. (na een regenbuitje)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi karretje, compleet met schijfremmen ziet het er professioneel uit. Spatborden doen dan toch weer een beetje afbreuk aan deze sportieve fiets.
    Een nat kruis? Even lekker invetten met uierzalf en moet jij eens opletten hoe gesmeerd jij op je fiets in Almere door de regen crost.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb zo'n MTB achterspatbord gekocht, volgens mij doet die niet veel af aan de sportiviteit van de fiets. Ik ben niet zo'n regencrosser. Een druppeltje vind ik niet erg maar zodra het iets meer is gaat voor mij de lol er snel af.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waarom ik moest lachen ???? Om dat natte kruis etc.

    BeantwoordenVerwijderen