vrijdag 25 augustus 2006

Op tijd

De overstap naar de ICT zo'n 8,5 jaar geleden was al een verstandige beslissing gebleken gezien mijn carriere kansen binnen ABN AMRO en EDS. Nu blijkt weer dat het een verstandige beslissing was. Vandaag rolt het laatste filmrolletje van de band in Tilburg en wordt de complete fabriek (waar ik precies 8 jaar gewerkt heb) gesloten. Ook financieel gaat het met Fuji Foto Film B.V. niet goed, over het gebroken boekjaar 2005/2006 wordt er een verlies van 52,9 miljoen gemaakt. De financieel manager zegt wel dat er betere jaren aankomen maar dat is nog maar afwachten. Vorig jaar hoorde ik van een oud-collega al dat er een reorganisatie aan zat te komen waarbij 400 medewerkers (vele oud-collega's die er eerder werkten dan ik) op straat worden gezet. Ik hoop maar dat ze allemaal snel een andere baan vinden.

1 opmerking:

  1. Tja......dat stond afgelopen zaterdag al in de telegraaf.....gelukkig heb je een goede beslissing genomen toen.
    De ict sector zit nu te springen om goed geschoolde { hbo of universiteit ] mensen, er schijnt veel verloop te zijn ...dus grijp je kansen of...heb je goede vooruitzichten mischien.?

    BeantwoordenVerwijderen