maandag 15 oktober 2007

Ben dol op theater!


Vanmiddag ben ik naar de theatervoorstelling Itoek en het IJsbeertje geweest. Het was heel leuk. Na afloop zag ik een poster van Matroos in een doos. De voorstelling is overmorgen. Deze week heb ik herfstvakantie dus mama vond het een goed idee. Mama zou op de site kijken of er nog kaarten verkrijgbaar waren... Ja, alleen was mama vergeten dat Anne-Fleur overmorgen niet naar het kinderdagverblijf gaat. Ik vroeg toen: Kan zusje dan niet naar het kdv of naar iemand? Kan Cathy (ons oppas) niet komen? Mama vond mij erg slim, maar dat kon niet. Erg jammer, want ik heb zo'n zin in theater.

4 opmerkingen:

  1. 't was heerlijk om je te zien genieten. Het was erg jammer dat er ouders waren die hun kinderen een zak snoep gaven. Tijdens de voorstelling hoorde je veel gekraak en gesmek. Een kind dat van theater houdt, hoeft geen snoep om stil te blijven. Als hij/zij het wel nodig heeft, doe je hem/haar eerder een plezier door thuis te blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het erg jammer dat ik niet samen met je hiernaar toe kon. Papa had het te druk om even een paar uur te "spijbelen".

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk ...dat je zo genoten hebt van de voorstelling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In Terneuzen komt de Matroos niet. Wel Dora's piratenavontuur en een voorstelling van de fabeltjeskrant.

    Er is ook een boek van de Matroos. Heb je dat al gelezen?

    BeantwoordenVerwijderen