donderdag 4 oktober 2007

Terneuzen omarmt drugstouristen

In navolging van mijn vorig bericht over dit onderwerp, hier nog een klein stukje over het volledig idiote plan van de gemeente Terneuzen en in het bijzonder van wethouder Co van Schaik (uiteraard van de PVDA, waarom kijk ik daar niet van op) om rond Terneuzen de naar drugs zoekende tourist de weg te wijzen voordat deze de weg helemaal kwijt raakt. Hij kan wat mij betreft zelf wel een goed verkeersbord gebruiken, een naar een goed bestuurlijk beleid. Verslaggever Rugter van geenstijl.tv ging met een camera eens kijken in Terneuzen wat de reacties op deze verkeersborden zijn.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het een goed idee van mij, om een bus vanaf het parkeer terrein bij de grens te laten rijden.
    Een pendelbus zelf laten betalen natuurlijk.
    En...zo snel mogelijk verhuizen naar de Koegorspolder bouwen op de vuilstort.,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet je wat er in Maastricht gebeurd? Daar zijn plaatselijke drugskoeriers die de wegen onveilig maken door drugszoekenden op te sporen, aan te houden en vervolgens hen de weg wijzen naar hun drugsleverancier. Deze praktijken worden gedaan door verschillende groepen dat leidt tot zware agresieve concurentie. Hierdoor ontstaan hachelijke situatie's in het verkeer en wordt de brave burger niet ontzien.
    Die borden zijn zo gek nog niet!
    De drugs mag worden verhandeld en dat is een beleid dat door de kamer is bepaald en die kamer bestaat niet alleen uit PVDA-leden.
    Die drugs moet het land uit!!

    BeantwoordenVerwijderen