vrijdag 29 februari 2008

Nieuwe sportschool

Vandaag ben ik, na 2,5 jaar bij SportStudio Buiten gesport te hebben, begonnen bij een nieuwe sportschool. Ik heb gekozen voor Basic-Fit. Deze sportschool biedt alleen een heel basis pakket aan. Er zijn geen douches, er is geen begeleiding of andere extra's zoals een sauna of gezellige bar. Het gaat puur om het fitnessen. Het heeft echter alles wat ik in een sportschool zoek. Het is er ruim, ze hebben een enorme keuze uit aparaten, de muziek is er goed en het is goedkoop. Voor minder dan de helft dat ik bij SportStudio Buiten betaalde voor 2x in de week kan ik nu onbeperkt trainen. Het was bij SportStudio Buiten ook goed te merken dat deze en nog een paar andere andere sportscholen zijn geopend, het is er heel erg rustig geworden en bij de nieuwe sportschool (en ook die van Yanky die op de begane grond in hetzelfde pand zit als mijn nieuwe sportschool) zijn veel sporters en docenten/begeleiders/receptionistes aan de slag gegaan. Nog een maand en dan komt ook mijn fitnessmaatje hier sporten.

2 opmerkingen:

  1. Hier in Terneuzen zijn er wegens achterstallige betaling 2 sportscholen gesloten ....
    Ze bestonden al jaren, maar toch is de hele boel leeggehaald.
    Mischien doe je er nog wel nieuwe vrienden op... altijd goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In een sportschool doe je niet zo snel nieuwe vrienden (ik ben overigens niet op zoek) op, je bent heel individualistisch bezig of juist met z'n 2en. Ik denk dat ik in de 2,5 jaar dat ik bij de vorige sportschool gesport hebt, ik met maximaal 20 verschillende personen verbaal contact heb gehad.

    BeantwoordenVerwijderen