maandag 8 september 2008

Maisdoolhof

Wat was het modderig hé, het Maisdoolhof gisteren? Alhoewel het weer niet helemaal meewerkte en de ondergrond wellicht iets droger had gekund had ik toch het idee dat iedereen het leuk vond. Het team onder leiding van Peter heeft volgens ons gewonnen. De organisatie verdenkt hem er nog wel van dat hij het doolhof voorafgaand heeft verkend maar aangezien er geen bewijzen voor deze theorie zijn kan dit niet hard gemaakt worden. Zijn team mag kiezen uit een van de volgende prijzen. En voor de rest ... laten we eens gek doen ... die mogen hier ook een prijs uitkiezen. Zoals jullie kunnen zien zijn er kosten nog moeite gespaard. Voor diegene die niet alle nummers ingekleurd hebben: het maisdoolhof is nog tot half oktober open. Bijgaand zijn de schoenen van Melissa. Als jullie nog meer foto's hebben hoor ik het graag, dan kan ik ze er nog bijzetten. Ik hoop dat alle moddervlekken inmiddels verwijderd zijn.

7 opmerkingen:

  1. De meisjes hebben een heel leuk verjaardagsfeest gehad. Het was erg gezellig.
    Het was erg leuk om het feest voor te bereiden en geheim te houden. Toen ik zag hoe iedereen in de maisdolhof aan het zoeken was, was het precies wat ik mij voorgesteld had... behalve het weer dan. Maar dat mocht de pret niet drukken en het had erger gekund.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PS Als je de deelnemers van te voren verteld had wat zij konden winnen, hadden zij nog meer hun best gedaan. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was een zeer leuke middag.

    Voor de winnaars: Van harte gefeliciteerd en veel plezier met de prijzenpot.

    Toch heb ik het idee dat wij het meest originele team waren omdat de leeftijden varieerden tussen de 2 en 64 jaar.
    Bovendien moest de jongste gedragen worden want haar laarsjes mochten niet vuil worden maar heeft ons af en toe wel de goede richting gewezen. Een der oudsten had af en toe wat ondersteuning nodig (al kwam die ondersteuning één keer iets te laat) en zijn we daardoor veel tijd verloren.

    Maaaar vandaag mochten wij genieten van de ondersteuning die óns geboden werd door Pa en Ma. Bedankt!

    Kortom: Heel het leven is één grote survival met vallen en opstaan, met een lach of een traan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was inderdaad erg leuk om te doen En die oudste ........die hoor je nooit ...ook niet in de bergen met zware tochten.
    Natuurlijk moet er weer eens sterk worden overdreven hahaha...als er eens iemand een beetje wegglijdt.
    Maar de mensen van de eerste prijs petje af hoor goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. P.S. Als ik van te voren had geweten wat de prijzen waren.....had ik toch nog beter mijn best gedaan.
    Wat een schitterende prijzen zeg ...waar halen jullie het vandaan.! ! hahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waarschijnlijk kost het meer moeite om die prijzen weer van de hand te doen.
    Maar ja..... Een gegeven paard......

    BeantwoordenVerwijderen