woensdag 10 september 2008

Sporten.

Vanmorgen heb ik mijn evaluatie gehad na 3 1/2 maand sporten.
En alles was goed tot zeer goed.
Mijn bloeddruk ....goed
gewicht was is 2 kg minder. dan toen ik begon met sporten.
Vet percentage was omlaag ..nu 32 %
roeien : ik heb een goede techniek werd er vermeld.
andere apparaten ook geen probleem, dus alles is wat opgevoerd qua zwaarte.
Dus kreeg ik een pluim van mijn instructeur.
Morgen is Jaap aan de beurt...zal ook wel goed zijn.
We hebben er veel plezier in en ...voelen ons fijn en totaal niet moe
als we na het sporten thuis komen.
We sporten met leuke mensen ...en zodoende krijg je al een beetje een band met hun.

4 opmerkingen:

  1. Goed gedaan hoor!
    Morgenochtend begin ik met yoga. Daar heb ik ook zin in. Vanaf volgende week wil ik dan wel met jullie mee om te sporten. Ook heb ik nog belangstelling voor een taalcursus (Frans). Van Dow kregen we een uitnodiging om de wereld onder water te ontdekken. Een snorkelcursus van 6 maanden. Dat gaat Stanny waarschijnlijk doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben trots op jullie. Zo zie je maar dat mijn advies zo slecht nog niet is.

    @Ilona: wat moet je allemaal wel niet leren op een snorkelcursus van 6 maanden lang??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt mij ook erg lang, maar ze leiden op tot het NOB snorkeldiploma A, B en C. Voor DOW-medewerkers kost het maar 25 euro per cursus. Het wordt georganiseerd door Dow Onderwatersport Vereniging (DOV). www.dov.isisweb.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weet je zeker dat het niet een duikdiploma is? Dat lijkt me namelijk aannemelijker.

    BeantwoordenVerwijderen