woensdag 5 november 2008

Domme criminelen

Dat snap ik nou niet. Wanneer ik iets crimineels zou doen, zou ik dat zo veel mogelijk in het geheim doen. De filmpjes en verhalen van criminelen die geen "low profile" kunnen houden zijn echter legio. Wanneer ik bijvoorbeeld drugs zou vervoeren (wees niet bang, dat doe ik niet), dan zou ik mijzelf als een gentleman door het verkeer bewegen. Iedereen - zelfs verkeer van links - zou van mij voorrang krijgen en ik zou geen enkele overtreding maken. Vandaag las ik dat er een hennepkwekerij in Kaatsheuvel is opgerold. Nu zou je denken dat je dit - als crimineel zijnde - zo geheim mogelijk probeert te houden. Nou, deze waren aan de ene kant zo slim om er veel geld aan te verdienen maar als je dan aan iedereen wilt laten zien hoeveel geld je wel niet hebt en je erf vol zet met dit soort auto's ben je toch een beetje dom naar mijn mening.

1 opmerking:

  1. Hahahaha ..dat dacht ik nu ook toen ik op t.v die karren zag staan , maar niet alleen in Kaatsheuvel hoor ....door heel het land zijn met succes invallen gedaan op de gekste plekken.
    Moeilijk uit te roeien ! !

    BeantwoordenVerwijderen