maandag 4 oktober 2010

Bertolli kookboek

Gisteren hoorde ik op een reclameblok iets over Bertolli. Er is een nieuw spotje over een Italiaanse kok die iets nieuws heeft gemaakt. Het hele dorp inclusief de plaatselijke wielerclub komt erop af. Je kunt dat gerecht nu ook gewoon in de winkel kopen, het zit in een groot pak. Enkele verse ingrediƫnten toevoegen en je kunt een heerlijke maaltijd op tafel zetten. Ik hoorde nog net (want je wordt om het kwartier getrakteerd op een reclameblok die langer duurt dan het programma waar je naar kijkt, dus volg je het niet zo)dat ze een kookboek weggeven bij 3 Bertolli produkten. Ik vandaag bij AH netjes 3 produkten gekocht maar helaas, geen kookboek. Die kun je alleen verkrijgen bij: Agrimarkt, Bas van der Heijden, Boni, C1000, Coop, Deen, Dekamarkt, Dirk van den Broek, Digros, Emte, Golff, Jan Linders, MCD, Plus, Poiesz, Sanders, Spar, Super de Boer. En laat ik daar nu net nooit komen. Dus.... lieve kijkbuiskinderen, mochten jullie toevallig zo'n kookboek tegenkomen, ik hou me aanbevolen. Dan wil ik er gerust wel eens iets uit koken voor jullie.
We hebben vanavond trouwens nog buiten gegeten, in het zonnetje en dat op 4 oktober! Afgelopen zaterdag zat ik met de open haard aan.

5 opmerkingen:

  1. MOcht je eens in Terneuzen komen, C1000 zit in het schuttershof gebouw.
    De parkeer kelder [onder de winkel] inrijden en je mag 2 uur gratis parkeren wel even je parkeer kaart bij de kassa van C1000 af laten stempelen.
    Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier in Almere zitten verschillende van die supermarkten. De Deen en Boni zitten hier zelfs redelijk dichtbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hallo, wat heb ik daar aan? Das nog veel verder weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag ben ik bij de Deen geweest en het nergens gezien, sorry.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh jammer, misschien al uitverkocht. In ieder geval bedankt voor de moeite!

    BeantwoordenVerwijderen