zondag 17 oktober 2010

Blokarten

Een tijd geleden had ik van mijn werkgever een cadeautje van de zaak mogen uitkiezen. Ik had voor mannenzaken gekozen. Dat is een serie activiteiten waar je een (1) activiteit uit kunt kiezen om te gaan doen. Er staan een heleboel activiteiten bij en ik vond het moeilijk om te kiezen. Toen we een cadeau nodig hadden voor Raymon's verjaardag, hebben we hem uit dezelfde activiteiten laten kiezen en vandaag was het dan zover, we zijn gaan blokarten. Dat is een kruising tussen een kart (alleen heeft deze 3 wielen) en een zeilboot. We hadden een afspraak om 3 uur in IJmuiden en besloten om al om 1 uur vanuit Almere te vertrekken. Dat was geen overbodige luxe want we zijn onderweg wel 4 files tegen gekomen. We waren er heel mooi op tijd en zijn meteen de blowkarts gaan halen. Na een zeer korte instructie gingen we met de blokarts over de duinen naar het strand. Ik moet zeggen: het is heel erg leuk en wat een ontzettend mooi weer was het vandaag. Een blokart kan een snelheid van zo'n 60 km/uur bereiken. Helaas was het weer zo mooi dat er af en toe bijna geen wind was. Dit is op zich heel erg lekker maar in een blokart ga je dan niet zo snel. Gelukkig was er af en toe ook even een lekker windje zodat we toch lekker over het strand gesjeesd hebben. Dit in tegenstelling tot de mensen die na ons kwamen en bijna 2 uur stil hebben gestaan.

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit, ben je nog omgevallen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk idee om dat soort dingen als cadeau te geven aan werknemers. Goede kleding is welraadzaam om aan te doen als het wat fris is lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen