donderdag 28 oktober 2010

Walibi World

Gisteren zijn Deborah, ik en mijn pappa naar attractiepark Walibi geweest. Dit was mijn cadeau voor Deborah`s verjaardag. Het was niet zulk mooi weer maar het goede daarvan was dat het niet zo druk was en we overal zo door konden lopen. Toen we binnen waren zagen we Walibi (dat is de mascotte van het attractiepark) en zijn Deborah en ik met hem op de foto gegaan. Iets verder konden alle kinderen zich laten meten. Op die manier kon je gemakkelijk laten zien hoe lang je bent en of je in een bepaalde attractie mag. Wij kregen een paars bandje dat aangaf dat we boven de 130 cm zijn maar nog niet 140cm zijn. Helaas mochten we daardoor nog niet in de leukste attracties. Als eerste attractie zijn we in de Express gegaan, wij zijn daar 3x in geweest, daarna zijn we nog in de volgende attracties gegaan:
  • Hudson Bay daar zijn we 2x in geweest;
  • Crazy River daar zijn we 2x in geweest en we waren heel erg nat deze attractie is op water en je zit in een boomstam;
  • The Flying Dutchman Goldmine dan zit je in een soort mijnkarretje daar zijn we ongeveer 9x in geweest;
  • Boris`pannenkoeken-en ballenfabriek daar hebben we gegeten en daarna heel even in de ballenfabriek gespeeld;
  • Lollige Lilly dat is een bus, die is eigenlijk voor kleine kinderen en daar zijn Deborah en ik in geweest omdat de meneer ons vroeg. Hij stond daar maar te wachten en niemand wilde er in;
  • Il Gladiatore, daar zijn we 1x in geweest maar pappa niet hoor;
  • Piccolini, dat is een zweefmolen en daar zijn we 1x in gegaan;
  • El Rio Grande dat is een wildwaterbaan daar zijn we eigenlijk 1x in gegaan maar toen vroeg ik of we nog een keer mochten (en dat mocht ook);
  • Mini taxi`s, dat zijn botsauto`s, 1x in geweest;
  • Space Shot is het muziekje van een raket ik denk dat we 5x er in zijn geweest en pappa 1x.
  • Goliath dat is een hele grote achtbaan daar is mijn pappa in geweest. Wij probeerden er ook in te komen maar werden helaas weg gestuurd;
  • G-fors dat is een attractie waar je eerst gaat draaien en dan zo hoog dat je opzekop gaat die is heel leuk;
  • Skydiver daar wou pappa batterijen kopen dat hadden ze niet en toen kregen Deborah en ik een Halloween diadeem;
  • Robin Hood is een achtbaan van hout die is heeeeel lang maar ik bedoel dan ook echt heel erg lang. pappa is er 3x in geweest en Deborah & ik zijn er 5x in geweest. Er was een technische storing dus we moesten wachten en toen kwamen er 2 mannen aan en het leek of ze konden toveren en het deed het weer.
  • Merlin`s Magik Castle daar werd Merlijn boos op zijn uil en eerst ging de trap bewegen en daarna de muren ook en op het laatste ging de uil weg en kwam nooit meer trug en dat vond Merlijn niet leuk;
  • Exalibur daar moest je eigenlijk 140cm zijn dus gingen we stiekem en het was super leuk! We gingen daar 2x in maar pappa (durfde niet :))
Pappa vond Goliath het leukste en ik vond 4 dingen leuk: The Flying Dutchman, Goldmine, Exalibur,G-Forth en de Space Shot. Het was een hele leuke dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edit pappa: hier staan de foto's.

O ja, ook dit is Walibi. Ik was blij dat wij dit niet hebben mee gemaakt.

4 opmerkingen:

  1. Nog even en pappa hoef niet meer met jullie mee. De attracties waarin jullie in mogen/willen, worden elke keer heftiger. Dit jaar voor het eerst over de kop! Leuk dat jullie er niet genoeg van krijgen en zoveel keer achter elkaar in een attractie kunnen. Jammer dat mamma duizelig van de attracties wordt, anders deed mamma met jullie mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was (zoals gewoonlijk) weet heel erg leuk. Het is al leuk om jullie gezichten te zien als jullie je zo vermaken in alle attracties. Het weer had zeker zijn voordeel: het was lekker rustig en je hoefde daardoor nergens (lang) te wachten. Dat beetje regen namen we dan voor lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje Melissa wat een leuk stuk heb je geschreven en zo lang en heel volledig ook, je hebt er echt werk van gemaakt zeg.
    Jullie hebben heel erg genoten in de vakantie zo te zien.

    Leuke foto 's

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik zie hoe jullie daar een plezier hebben en hoe leuk het daar was en jij daar zo,n mooi verslag
    over hebt geschreven had ik er zeker
    ook bij willen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen