vrijdag 10 december 2010

Handig

Kennen jullie yunoo al? Ik werd er op attend gemaakt door de "website van het jaar" verkiezing waar ik een tijdje geleden op een paar websites had gestemd. Ik kende de site helemaal niet en besloot toch maar eens te kijken. Nu is het zo dat ik elk jaar een overzicht maak van al onze uitgaven en inkomsten. Dat houd ik een aantal keer per jaar bij en elke keer kost het me best veel tijd om alle transacties in goede categorieën te verdelen. Dat hoeft dus niet meer, dat kan yunoo gemakkelijker. Je exporteert de mutaties van de rekeningen die je bij wilt houden in yunoo en importeert deze vervolgens in yunoo. De meeste transacties worden meteen herkend en in de juiste categorie gezet. Je kunt daarna mooie overzichten maken van de verschillende rekeningen en zien waar je geld naar toe gegaan is. Je kan dan kijken wat je anders kan doen om geld te besparen. Ik vind het een hele handige website en daar zijn meer mensen het over eens.

2 opmerkingen:

  1. Best wel handig, alhoewel wij net hebben gekeken wat al onze uitgaven waren het afgelopen jaar, en nu weten wat we eventueel nog kunnen sparen het komend jaar, staan er toch leuke tips in.
    En dat is wel meegenomen als er weer gekort wordt op de aow het komend jaar.

    Voor mij is het wel duidelijk: niet te veel gaan winkelen.!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil het niet weten wat de uitgaven zijn geweest de laatste jaren.
    Maar kan er nu wel mee beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen