dinsdag 28 december 2010

Historische dag

Vandaag is het precies 12 jaar, 9 maanden en 27 dagen geleden dat ik bij de ABN AMRO begon. Na een paar maanden bij CAP Gemini te hebben doorgebracht (waar ik nog een leuke scharrel aan overhield) begon het echte werk. Ik begon als software ontwikkelaar binnen COBOL en kreeg al snel ontwerp klussen. Na een half jaartje ging ik naar een volledig ander project waar ik al snel gevraag werd om teamleader te worden van een ontwikkelteam. De doorgroei naar project manager was inmiddels een vrij logisch gevolg. In 2003 nam EDS alle ICTers binnen mijn business unit over en werkte ik ineens voor een detacheerder. Na 3,5 jaar voor een project binnen EDS gewerkt te hebben ging ik weer naar het ABN AMRO account. Vorig jaar was de operatie afgerond waarbij het gedeelte van ABN AMRO waar ik voor werkte werd overgenomen door RBS. Om de chaos compleet te maken nam HP tegelijkertijd EDS over. Nu, 4685 dagen later is het vandaag mijn laatste dag bij HP. De 4 hoofdstukken worden afgesloten en een nieuw hoofdstuk staat te wachten om opgetekend te worden.

4 opmerkingen:

  1. Dat je dat allemaal [het aantal dagen etc] zo precies weet. Het is een heel verhaal, en als je er op terug kijkt ook succesvol.
    In het nw jaar op naar de volgende klus.
    Veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verhaal zeg met al die veranderingen,maar het heeft je wel omhoog gebracht.
    Kon je nu niet tegelijk door stomen naar de NASA want daar heeft HP
    een contract mee gesloten voor de komende 10 jaar voor informatica
    leveranties,wel in de VS.maar wat
    je ook gaat doen,veel geluk er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee om alles eens op een rijtje te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen