woensdag 6 juli 2011

Asus Eeepad

Al een hele tijd zat ik naar een tablet te kijken. De keuze kon maar niet gemaakt worden tussen een iPad of een Android tablet. Uiteindelijk had ik mijn zinnen gezet op een Samsung Galaxy tab 10.1. Het was alleen erg jammer dat deze een aantal eigenschappen mist die ik toch erg graag erop wild hebben. Vandaag kwam ik een tablet tegen van een ander merk. De Asus Eeepad (dat is geen typefout) heeft eigenlijk alles wat in een tablet zoek en zelfs iets meer. Vandaag gelijk naar de officecentre gegaan en daar hadden ze er nog één. Die is het dus geworden. Ze hadden de keuze tussen de tablet alleen of inclusief dockingstation waarmee je tablet kan veranderen in een laptop. Omdat het dockingstation nog meer voordelen biedt te opzichte van de tablet alleen heb ik die erbij gekocht. Wat een mooi apparaat.

1 opmerking:

  1. GEFELICITEERD met je speeltje! Kun je er ook boeken op downloaden en muziek etc ?
    We zullen morgen wel uitleg krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen