zondag 10 juli 2011

wedstrijd


Zaterdag 9 juli was het clubkampioenschap bij mij op de karateschool. Dat doen we elk jaar. Ik heb met 4 onderdelen mee gedaan. Kata,dat is een schijngevecht met meerdere onzichtbare tegenstanders. Team kata,dat is hetzelfde als kata maar dan met ze drieën. Musicalform,dat is hetzelfde als kata maar dan op muziek, je mag de bewegingen zelf verzinnen. En kumite, dat is vechten. Ik ben met alles 1ste geworden! Ik ben ontzettend blij! Ook heb ik nog een demo gegeven. Jullie kunnen de filmpjes ook nog bekijken hierboven. En Anne-Fleur heeft met kata meegedaan en zij is ook 1ste. Zij is ook heel blij!

3 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk filmpje, ik zat weer met verkrampte handen bij het zien van de beelden raar hoor had ik gisteren ook.
    Zal mij benieuwen hoe lang het duurt voor Melissa de zwarte band heeft tjonge jonge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nooit geweten dat vechtsport zo leuk
    was om naar te kijken.
    Maar nu ik mijn kleindochters zo
    fanatiek die sport zie beoefenen ben
    ik blij dat ik de Opa ben van twee
    van zulke geweldige meiden die zo
    goed kunnen presteren,ga vooral
    zo door.
    Zelf ga ik proberen als ik naar de film kijk om het ook na te doen maar
    of dat zal lukken ?????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk om te zien, die filmpjes. Wat knap van jullie dat je alles zo goed kunt onthouden. En dan ook nog op de muziek van Faithless, erg leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen