zondag 18 november 2007

Sukkelen

Nou, het is nog steeds sukkelen met mijn gezondheid. Ging het na de kuur om de longontsteking te bestrijden even beter, de laatste dagen ging het weer helemaal mis. Vandaag ben ik met mama naar de dokter geweest en het blijkt nu dat allebei mijn longetjes vol met vocht zitten. Daardoor kon ik vannacht weer niet goed slapen en kreeg ik sinds gisteren weer heel de tijd koorts. Ook kon ik daardoor niet naar de aankomst van Sinterklaas in Almere-haven met mijn zus. Ik heb nu een sterkere kuur gekregen die ik ook wat langer moet gebruiken. Over 1,5 week moet ik dan nog op controle naar de dokter. Ik hoop maar dat ik snel hier vanaf ben want het is niet echt prettig.

3 opmerkingen:

  1. Gossie, popje toch! Dat is afzien zeg. Ik hoop dat je snel weer helemaal opgeknapt bent en zoiets nooit meer hoeft mee te maken. Dat is toch wel iets anders dan een gewone verkoudheid.

    Van harte beterschap meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat zonde van jouw ...hopelijk ben je snel weer beter.
    Groetjes en kusjes van Opa en Oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dankjewel allemaal. tante ilona, je hebt een mooi kaartje gestuurd. het gaat nu iets beter met mij.

    BeantwoordenVerwijderen