zondag 4 november 2007

Kreadoe

Eindelijk, na zoveel jaar naar de Kreadoebeurs gewild te hebben, is het er dan eindelijk van gekomen. Entreekaartjes (10 euro inclusief koffie/thee met appelgebak) gekocht in de voorverkoop evenals een goedkoop treinkaartje (15 euro i.p.v. 35 euro). Vroeg opgestaan, eerst naar Goes en dan (uiteraard met vertraging) de trein in richting Rotterdam. We hadden 2 minuten over om naar het andere perron te rennen, maar gehaald! Daar stonden een heleboel ramen op elkaar open zodat het tochtte als de hel.

Afijn, aangekomen op de beurs zagen we alleen maar vrouwen. Maar die schat van mij wilde mij zeker een plezier doen, dus was meegegaan. Knutselt ook graag, dus wie weet wat voor leuke aanbiedingen we tegen zouden komen. Niet dus. Het waren voornamelijk stands met scrapbooking wat ik zelf afschuwelijk vindt. Je hele fotoalbum volplakken met drukke plaatjes zodat je niet meer weet om wat voor (vakantie)foto's het gaat. Ook het zelf kaarten maken was nog erg in trek. Er waren nog wat andere stands voor verschillende hobby's, maar niet wat wij zochten. Het was wel lachen om de onnozele vrouwen die met de tong uit de mond iets aan het knutselen waren tijdens de workshops. Of met de ellebogen duwend snel een kraam wilden bezoeken.

Gelukkig was het redelijk weer zodat we al snel in het centrum van Utrecht liepen. Daar nog heerlijk gegeten, geshopt, gewandeld en weer naar huis met de overvolle trein. Ik denk niet dat ze mij daar nog eens zullen zien op de Kreadoebeurs.

11 opmerkingen:

  1. Weer een ervaring rijker moet je maar denken.
    En toch nog een gezellige dag......en....fijn met de trein.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou.... fijn??? Maar wat een leuke foto heb je daar bij je tekst. Is dat Schotland?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat is schotland...ik sta er nogal dik op.....had toen nog niet van sonja gehoord haha

    Ben ik nu eigenlijk nog de enige die reageerd op "het wel en wee van de meertensens "?????

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hoeft toch niet altijd te reageren? Soms vind je er niets aan (zoals een ranzig filmpje bijvoorbeeld, dat ga ik al niet eens bekijken) maar een ander kan er dan weer wel op reageren. Of niet. Dat moet je toch zelf weten?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wellicht moet je de post nog een keer goed lezen: het is een reactie op een ranzig filmpje, niet het filmpje zelf. Dit filmpje is zo leuk dat ik het daarom op de weblog heb gezet.

    Ma, als je het zo leuk vindt om met de trein te reizen: ik weet nog wel een leuk uittje om met de trein te doen volgende week zondag.

    En ja, je kan niet altijd op een post reageren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bedoelde ook niet het filmpje van vorige week hoor, noemde maar een voorbeeld.
    Kan ik ook een foto plaatsen bij mijn naam?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Login op Blogger --> klik op "Edit Profile" en zet een URL in het veld "Photo URL". Vergeet niet om het land veld (standaard op Afganistan) en de industrie (standaard op Accounting) aan te passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bedoelde als grapje hoor reizen met de trein.....trouwens er rijden een hele maand jawel een HELE maand GEEN treinen in Zeeland.
    Wegens werkzaamheden ....vierkante en dwarse wielen....geen goed beleid bij de spoorwegen.....bladeren op de rails....moeten met de hand opgeraapt worden......en.....Zeeland is een dun bevolkt gebied.
    Dus die mensen kunnen net zo goed met de bus en dan rijden we lekker langs zoveel mogelijk dorpen en gehuchten dan doe je lekkker lang over de reis.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is alleen al reden voor een stukje op de weblog zou ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Utrecht is een leuke stad en in goed gezelschap erg gezellig.
    De creadoebeurs was echt erg om te zien. Dat er vrouwen zijn die daar helemaal weg van zijn. Echt waar, vrouwen met tienen aan lange tafels zaten te knippen, plakken, kleuren en spraken geen woord met elkaar. Oh ja... En de tongen uit het bekkie maakte het plaatje compleet. Ongelooflijk!! Vol ongeloof hebben we de tent snel verlaten.

    BeantwoordenVerwijderen