donderdag 5 oktober 2006

Google maps

Hoe fijn is het niet om te weten waar je precies naar toe gaat. Ik bedoel natuurlijk dat wanneer je ergens naar toe gaat het fijn is dat je weet hoe het er daar precies uitziet. Met Google Maps kan je van heel Nederland (nou ja, alles behalve publiek geheime locaties van defensie enzo) letterlijk tot in de tuin kijken. Wie zou hier nou precies wonen? Deze en deze komen mij ook ergens wel bekend voor. En wat te denken dan van dit mooi kasteel? Is dat niet van Bea? En wonen hier niet WA en zijn postorderbruidje/ Oranje-baby broedmachine? En he, heeft hier niet een of meerdere famillieleden gewoond? Ik zie wel mogelijkheden in dit systeem, je hoeft de deur niet meer uit om op vakantie te gaan!! Hier zijn de vakantiefoto's: dit is New York , dit Hong Kong hier waren we verdwaald geloof ik, we zijn toen maar een hele tijd rechtdoor gegaan tot we hier uitkwamen. Daar hebben we de weg gevraagd aan een hele aardige local die ons precies de weg naar huis wees, waar we een dikke dag later aankwamen. Graag zie ik jullie suggesties voor het gebruik van Google Maps of andere leuke plaatsen (graag inclusief link) in de comments tegemoet.

1 opmerking:

  1. Een prachtig iets. Ik heb er meerdere malen gebruik van gemaakt en de wereldbol afgespeurd naar interesante dingen. Vakantieadressen enz.

    Bedankt Nico.

    BeantwoordenVerwijderen