dinsdag 3 oktober 2006

Struikrover

Onze nationale struikrover (lees:verkeersofficier) Koos Spee vindt dat we eens wat door moeten rijden op de 80-kilometer wegen. Al dat getrut heeft alleen maar extra files en minder inkomsten voor hem tot gevolg. Hij stelt dat we met gemakt 90 km/h op de teller kunnen rijden omdat we dan eigenlijk 87 km/h wat met 3 km/h correctie op 84 km/h komt, wat dan weer de grens voor een boete is. Ik neem aan dus dat ik mijn boete die ik pas gekregen heb toen ik 87 km/h reed en een boete kreeg voor 84 km/h eigenlijk niet hoefde te betalen. Het is jammer dat ik de boete betaald heb zonder bezwaar te maken want hier moet toch wel iets uit te slepen zijn.

Update: hier is een filmpje van Koos in zijn jongere jaren toen hij zelf nog wel eens iets "stouts" deed.

2 opmerkingen:

  1. Tis toch werkelijk niet te geloven he ......heb je weer een bekeuring gehad?????????????
    Oke Ik hou ook niet zo van Koos [ hij ziet er wel aardig uit vind ik]
    Maar HET GAAT OOK OM DE VEILIGHEID.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, een tijdje geleden. Hahahahahahahahahahahaha ik kom niet meer bij. Het gaat echt niet om de veiligheid hoor, en ook niet om de luchtvervuiling. Koos ziet er trouwens helemaal niet aardig uit en ik weet zeker dat hij het ook niet is.

    BeantwoordenVerwijderen