maandag 9 oktober 2006

Gezondheid III

Na mijn stukjes over gezondheid (deel I en deel II) zou je toch denken dat het met de weerstand wel goed zit. Verdween mijn stem afgelopen weekend als sneeuw voor de zon, waardoor ik klonk als een schorre papagaai, gisteravond kwam daar nog hoesten en hoofdpijn bij. Ik kan dus niet anders concluderen dan dat ik weer eens ziek ben. Ik weet dat dit een flinke deuk in mijn imago is als gezonde jongen maar dat moet dan maar. U kunt uw beterschapswensen in de comments kwijt.

1 opmerking:

  1. Goh hardstikke vervelend voor je en ...voor je omgeving ook.
    Als Moeder denk ik dan gelijk aan afgelopen zaterdag, Mischien heb jij er geen erg in gehad maar jij was te zomers gekleed voor de tijd van het jaar en de temperatuur.
    o.a t.shirt met korte mouw en een korte broek......en nu niet zeggen dat viel wel mee ....
    Want een Moeder heeft altijd gelijk:.

    BeantwoordenVerwijderen