donderdag 26 oktober 2006

Eenmaal, andermaal....

Verkocht!!! Zo moet het dus Ilona. Ik heb dezelfde tactiek gebruikt die veel slimme bieders op veilingen gebruiken: tot de laatste minuut wachten met bieden. Ik had een leuk item gezien die ik graag wilde hebben. Ik had eerder al op een vergelijkbaar item geboden maar was ruim overboden. Nu had ik deze gezien voor GBP 124. Ik hield het goed in de gaten en zag dat de laatste 10 minuten de biedingen ineens intensiever werden. Ik heb toen een 2de browser window geopend waar ik alvast een bod ruim boven de andere invulde maar wachte tot 17 seconden voor het einde van de veiling met bieden. Dat bleek effectief want de andere bieders hadden geen tijd meer om nog een hoger bod in te brengen. Ik blij en ergens op de wereld zat iemand die mij waarschijnlijk op dat moment een waanzinnige klojo vond. Maar ja, die zijn er wel meer.

2 opmerkingen: