zondag 3 augustus 2008

Feestje

Gisteren vierde Deborah haar verjaardag. Het feest was erg leuk en erg gezellig. Het eten was - zoals gewoonlijk - weer heeerlijk. Ik zat samen met de andere kinderen aan een tafel te eten. Na een tijdje waren de meeste kinderen klaar of hadden ze geen zin meer en gingen van tafel. Ik zat een beetje rond te draaien op mijn stoel en zat met mijn knieën achterstevoren op de stoel. Helaas klapte de stoel naar achteren waardoor ik op de grond viel. Bij de val raakte ik met mijn bovenste voortanden de tegels weer zodat de ene tand nu naar voren staat en de andere naar boven en naar achteren is gedrukt. De dienstdoende tandarts zei - toen pappa ge-eist had dat hij en niet de verpleegkundige aan de telefoon kwam - dat hij er niets aan kon doen. Morgen gaan we dus maar weer even langs de tandarts want het ziet er niet goed uit. Morgen horen jullie meer.

4 opmerkingen:

  1. Ai, ach meisje toch! Wat een pech met die tandjes. Ik kreeg gewoon koude rillingen toen ik het las. Ik hoop voor je dat het niet al teveel pijn doet, maar dat kan ik wel raden. Ik leef met je mee hoor! Een voorzichtige dikke knuffel op je wangetje en veel beterschap en sterkte gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is toch niet te geloven hé....wat zonde van de kleine....hopelijk valt het morgen mee als je bij de tandarts komt.
    Opa vind het ook zielig voor jouw.
    Sterkte hoor en kusjes op je wangetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas heeft ze er best wel veel last van. Ze kan 's nachts niet slapen en haar bedje zat vol met bloedvlekken toen ze gisteren wakker werd. Ze krijgt nu pijnstillers maar zodra deze uitgewerkt zijn begint ze meteen te huilen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meisje toch!@#$%^&&* Je tandjes worden wel erg op de proef gesteld.
    We zullen het leed zoveel mogelijk delen, al zou ik niet zo snel weten hoe.
    Jouw zorgzame ouders en grote zus helpen je er vast wel weer snel over deze tegen/l-valler heen.

    BeantwoordenVerwijderen