maandag 31 juli 2006

Een ware ervaring.

Vandaag gefietst met een strakke tegenwind dat behoorlijk in de benen voelbaar was.
Op het eind van de rit had ik net iets meer dan 80 km. in de benen.
Het gaat niet meer zo soepel, dacht ik tijdens het fietsen. Ligt het aan mijn nieuw zadel, te weinig gedronken of gewoon te hard gegaan met die wind op de kop.
Maar toen viel het dubbeltje......... De drank van gisteravond!!
Het drankje dat smaakte naar rook!! Het was even wennen en de smaak blijft lekker lang hangen en waarschijnlijk zakt het langzaam in de benen.

Dus luitjes.... Blijf van de schotse fles voordat je sporten gaat.
Bedankt voor jullie kado! Weer een ervaring rijker.

3 opmerkingen:

  1. Mag ik hieruit concluderen dat je de whiskey wel lekker vindt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moet het ook leren drinken denk ik. Ik ben meer gewend om met grote teugen te drinken.
    Maar bij het drinken van whiskey laat je dat wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zucht...het is toch zo lekker die wisky en...mijn zoon [die mogen we toch zeggen ] een kenner is ...zegt het is op heel de wereld wel ergens 5 uur dus....je kunt al vroeg beginnen met pimpelen ....GRAPJE

    BeantwoordenVerwijderen