vrijdag 7 december 2007

Trap

Naar boven lukt me al een tijdje maar gisteren ben ik voor het eerst alleen de trap af gegaan. Het was een hele belevenis maar na een hele tijd was ik eindelijk beneden. Pappa en mamma waren heel erg trots op me en ik zelf eigenlijk ook wel. De trap is dan wel niet zo lang als op het plaatje hiernaast maar zo lang leek hij wel. Alleen de laatste trede wilde ik nogal snel nemen, ik dacht dat ik er al was. Gelukkig stond pappa achter mij om mij op te vangen. Op naar het volgende avontuur.

3 opmerkingen:

  1. Wat knap van je ....dat jij de trap al zelf afkan ...op je buik zeker]?
    Wel oppassen hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee hoor, gewoon net als naar boven maar dan andersom.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wellicht kun je nu voortaan bij opa en oma de trap nemen?

    BeantwoordenVerwijderen