woensdag 5 december 2007

Bofkont

Vandaag was ik een echte bofkont. Vanochtend kwam Sinterklaas bij ons op school en dat was heel erg leuk. We moesten wel een uur langer op school blijven maar dat gaf niet. Daarna met mamma naar Deborah geracet om samen met hun en Sheetal naar de film: "Waar is het paard van Sinterklaas?" te gaan. Toen de film afgelopen was zijn we nog een ijsje gaan eten bij de Burger King en mochten we Raymon in het klimrek/ballenbak spelen. Daarna gingen we naar huis toe. Mamma had pannenkoeken gebakken en toen die op waren ging ik een liedje zingen voor Sinterklaas en net toen ik mij afvroeg ".....of ga je dit jaar ons huisje voorbij..." werd er heel erg hard op het raam en deur geklopt. Er stond weer een zak vol met cadeautjes op de stoep, net als de vorige jaren. Binnen 10 minuten hadden we allemaal onze cadeautjes uitgepakt. Anne-Fleur heeft 2 boekjes en een nachtlampje gekregen. Pappa heeft chocolade Scrabble en de laatste Harry Potter gekregen, dat boek had hij al in het Engels maar om de reeks compleet te hebben nu dus de Nederlandse versie. Mamma heeft een nieuw toetsenbord en een Epilady gekregen. En nu komt het, ik heb het volgende gekregen: sokken met Disney prinsessen, een pyama met Disney prinsessen, "Wie is het" met Disney figuren, een Disney puzzel met 1000 (!) stukjes, het spel Ratatoulle, 500 stickers, gekleurde blaadjes en Eline van Fairytopia. De ongeveer 6x dat ik mijn schoentje gezet heb de afgelopen weken heb ik hier nog maar niet vermeld. Wat een bofkont ben ik he?

3 opmerkingen:

  1. Hallo zeg Melissa .... jij hebt wel heel veel gekregen van Sinterklaas.
    Nu heb je alles al denk ik, en heb je niks meer te wensen.
    Is de puzzel van 1000 stukjes niet te moeilijk ???

    De Film vond je wel erg leuk zeker...en wat een gezellig dag had je gisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kadootjes zeg! Maar met dit weer kun je niet echt buiten spelen dus kun je nu lekker met je kadootjes spelen.

    Ikzelf kreeg een *hint* van de Sint. Het laatste boek van Sonja Bakker, allemaal lekkere recepten voor de feestdagen en zo. Hopelijk vind de Sint me niet al te dik! Maar Sint, bedankt voor het mooie boek hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Sint had eigenlijk nog meer cadeautjes voor jou en je zusje. Omdat de Sint gehoord had hij jullie niet te veel mogen verwennen, heeft hij aan de Kerstman gevraagd de andere cadeaus aan jullie te geven. Mama is ook erg blij met haar cadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen