zondag 30 december 2007

Statistieken Meertensens weblog

Omdat het aan het einde van het jaar vaak lijstjes gepubliceerd worden dacht ik dat het leuk zou zijn om dit ook eens voor onze weblog te doen. Hierbij het overzicht van de tot nu toe gepubliceerde berichten, het bericht van Stanny is hier nog niet in meegenomen.
  • In totaal zijn er tot nu toe 96 berichten geschreven;
  • 45 berichten zijn door mij geschreven;
  • 17 berichten door Ilona;
  • 12 berichten door Yanky;
  • 9 berichten door Melissa;
  • 6 berichten door Stanny;
  • 5 berichten door Riet;
  • 2 berichten door Anne-Fleur en.....
  • 0 berichten door Jaap;
  • Er zijn in totaal 241 reacties gegeven wat gemiddeld 2,5 per bericht is;
  • Het bericht met de meeste reacties (11) is "Kreadoe" wat het niet zo succesvolle bezoek van Ilona en Stanny aan deze beurs in Utrecht beschreef;
  • 16 berichten kregen geen reactie;
  • De berichten "Vrij zijn", "De beste uitleg over hoe belasting werkt"en "Hulp voor Nederland in Afghanistan" bleven tot mijn verbazing zonder reacties wat maar aangeeft waar de interesse van de Meertensens ligt.
Persoonlijk vind ik het nog steeds erg leuk om af en toe een berichtje op de weblog te zetten of op een ander bericht te reageren. Ik hoop dat jullie dit ook vinden en wellicht krijgen we pa zover om in het nieuwe jaar ook eens een keer een bericht te schrijven of een keer te reageren.

1 opmerking:

  1. Het kan best, dat ik maar 5 keer iets op de weblog heb gezet maar........ik ben wel degene die ALTIJD een reactie plaatst. TOCH??

    En Jaap plaatst ook wel eens een reactie [ nou ja 2 mischien het afgelopen jaar]
    Hij zegt wat hij er van denkt, en dan mag ik het opschrijven soms.
    Die man heeft het druk he ......met de beleggings club....grote verantwoording hoor.

    BeantwoordenVerwijderen