donderdag 10 januari 2008

Belastingdienst

Makkelijker kunnen zij het inderdaad niet maken, wel frustrerender. Vanmiddag ontving ik een brief betreffende mijn voorlopige teruggave van 2008. Nico reageerde heftig toen hij zag dat ik een hoog bedrag moest terugbetalen. Alleen het zien van hun enveloppe was genoeg om mij hoofdpijn te bezorgen. Nadat ik alle bankafschriften van 2007 nagekeken had, belde ik de belastingdienst. Na 5 minuten wachten, kreeg ik een medewerker aan de lijn. Ik vertelde wat er aan de hand was en dat ik niet begreep waarom ik moest betalen. Hij zei dat het laatste niet kon. Na enkele malen mij in de wacht gezet te hebben, kreeg ik te horen dat ik niets hoef te betalen. Het bedrag waar het om ging was een verschil met het bedrag wat zij mij eerder toegekend hadden.
Waarom vermelden zij niet alleen het gewijzigd toegekend bedrag? Dan had het mij tijd en frustratie bespaard.

1 opmerking:

  1. Tjonge ...alle commotie om niets,
    Maar gelukkig met een goede afloop.
    Proficiat.

    BeantwoordenVerwijderen