vrijdag 25 januari 2008

Wilde Whisky Dagen

Tja, dat kan ik natuurlijk niet laten liggen: 20% korting op alle (zij het een beperkt assortiment) flessen whisky van de Gall&Gall. Afgelopen maandag ging ik naar de lokale slijterij van deze firma om een fles lekkere usquebaugh te kopen tegen dit gereduceerd tarief. De keuze viel op een fles 18yo Talisker, de beste single malt whisky in de wereld. Ik heb deze eerder tijdens het Whisky by the Sea festival geproefd en deze is inderdaad erg lekker. Toen ik echter ging afrekenen moest in ineens het normale bedrag betalen. Ik uiteraard helemaal over de rooie omdat ze was vergeten om mij korting te verlenen. De vrouw wees me op het feit dat de wilde whisky dagen pas op 22 januari van start zouden gaan en dat het maandag toch de hele dag 21 januari was. Ik zei toen dat ik een dag later wel terug zou komen. Die dag later is dus vandaag geworden. Voor de liefhebbers: de wilde whisky dagen duren nog tot en met morgen 26 januari.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten