maandag 28 januari 2008

Rapport

Vandaag heb ik mijn rapport weer gekregen en alles was weer heel erg goed. Er zijn een aantal puntjes die nog beter kunnen maar gemiddeld gezien is het allemaal boven verwachting. Kom maar op met dat geld. Verder kan ik inmiddels lezen op AVI-3 niveau. Mijn lievelingsboekjes zijn geschreven door Dr. Seuss die o.a. de boekjes heeft geschreven waarnaar de films "The Cat in the Hat" en "How the Crinch stole Christmas". Inmiddels heb ik al 8 boekjes van Dr. Seuss. Wat verder nog in het rapport stond is dat ik voor mijzelf kan opkomen. Papa en mama vinden dat dat nog beter kan: dat ik de kinderen luid en duidelijk moet laten weten dat ik iets niet leuk vind. Mama zegt dat ik te lief ben.

3 opmerkingen:

  1. Goh... wij zijn trots op jouw hoor Melissa. je doet goed je best op school.
    Heb je dit stukje helemaal alleen geschreven?
    En zonder fouten ...wat knap zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vergat nog te vragen of je ook al cijfers krijgt....of krijg je in groep 3 nog geen cijfers ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed hoor Melissa. Zorg vooral dat je plezier blijft hebben op school, de rest komt dan vanzelf.

    BeantwoordenVerwijderen