maandag 14 januari 2008

Wijn incident

Afgelopen vrijdag waren er bij Pauw en Witteman, Joran v/d Sloot met zijn ouders en Peter R de vries.
Wat een arrogante en autoritaire knul is dat zeg.
Voor mij heeft hij het gedaan ...ook voor dit gesprek dacht ik er zo over. Nooit heb ik hem horen zeggen dat hij met de ouders van het meisje meevoelde en ...zou hij wel eens hebben mee gezocht naar haar ? hij was de laatste die haar in leven heeft gezien.
Dus had Peter ook niet zulke leuke vragen voor hem natuurlijk...hij verweerde zich goed, dat moet gezegd , is heel goed gebekt...beter dan zijn Vader...die advokaat is.
Peter begon met te zeggen , dat Joran [toen hij was opgepakt] leugens had verteld net als de broers . Daar had hij spijt van zei hij.
Toen het programma afgelopen was vonden Pauw en Witteman het nodig om te zeggen ....goed gedaan Joran.....
En gelijk toen hij op stond gooide hij een glas wijn in het gezicht van Peter.

En wat zegt zijn Moeder MOET DAT NOUW ! !
De film is te zien ....www.rtlnieuws.nl

1 opmerking:

  1. Tja, wat moet je ervan zeggen. Aan de ene kant begrijp ik best dat Joran dit gedaan heeft. Aan de andere kant lijkt me de reactie van Peter ook wat gespeeld. In ieder geval was het niet slim van Joran want dit nieuws heeft in no-time de US of A bereikt waar het overal groot op de voorpagina staat van zeker de rechtse websites.

    BeantwoordenVerwijderen