woensdag 20 februari 2008

De Post

Uiteindelijk is de brievenbus klaar en is het niet helemaal geworden wat ik in gedachten had. Al doende kom je steeds op andere gedachten en ga je de ideeƩn aanpassen bij de rest van het huis.
In eerste instantie had ik gedacht aan een gemetselde wit geschilderde pilaar met bovenop een ornament.
Het ornament is wel te maken maar kost me teveel tijd. Een compleet ornament kopen is dan ook veel goedkoper maar dan moet je wel iets naar je zin vinden.
Ik ben dan maar gewoon begonnen met het metselen van een dak op de brievenbus en dat zag er nog best aardig uit ook. Al vinden we dat zelf!! (en anders had ik het zaakje gewoon afgebroken)
De reactie's van de buurtbewoners waren wel leuk te noemen. Maar ik heb al te kennen gegeven dat ik geen tijd heb.

Oordelen jullie zelf maar. Hier is ie!!
Oh ja. De kleur blijft zoals hij nu is, anders wordt hij wel erg opzichtig.

1 opmerking:

  1. Goed van je, Stanny! Als de buren ook zo'n brievenbus willen, zegt het genoeg over je creatie. Maar goed dat je geen tijd voor hun hebt, want anders is je brievenbus niet meer uniek.
    Jammer dat het te veel tijd kost voor het maken van een ornament. Had het graag willen zien.

    BeantwoordenVerwijderen