zaterdag 23 februari 2008

Evelien

Evelien Herfkens hoeft van Minister Koenders en Minister Verhagen de onterecht verkregen huur subsidi NIET terug te betalen..............dat is toch niet te geloven ,.... er hebben in die tijd nog 2 ambtenaren onterecht veel geld gekregen o.a voor studie kosten en voor huur subsidie

Daar kan ik me toch zo boos over maken he ...dat is toch niet te geloven.
De Verenigde Naties gaat de zaak nog verder onderzoeken, maar of daar nog iets uit komt.
Het zal wel in de doofpot verdwijnen.
Nu is Evelien van de Partij van de Arbeid ,en je zou je kunnen voorstellen dat zo iemand het met goed fatsoen toch zelf zo snel mogelijk terug gaat betalen. maar daar heeft ze nog niet over nagedacht denk ik.

Ach ja de politiek .......ze dronken een glas ..ze deden een plas en..........ze lieten het voor wat het was..

3 opmerkingen:

  1. Ik las vandaag een stukje over de winnaars van de Nobelprijs voor de vrede van de afgelopen jaren. Al Core heeft hem vorig jaar gekregen voor zijn documantaire over het klimaat maar hij schijnt zelf een energierekening van $ 30.000,- te hebben, let wel: per maand!! Daarbij vliegt hij continue overal naartoe om presentaties te geven. Op alle winnaars was wel wat aan te merken. Maarja, zelfs Nobel zelf was natuurlijk een wapenhandelaar waardoor de prijs op zichzelf al omstreden is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maak je niet druk ma, brutalen hebben de halve wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik maak me daar wel druk om hoor, in die zin .....ik wil me nog wat jaren bij alles in het leven betrokken voelen.
    Overal wil ik belangstelling voor hebben ...dat is leven vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen