woensdag 24 januari 2007

beurs.

Naar de paranormale beurs zijn we geweestafgelopen zondag.
En daar aangeschoven bij een Dame die met geesten in contact kan komen, dat wilden we wel eens meemaken.
Ze begon tegen mij te zeggen dat mijn Moeder heel oud geworden was ....nou 52 is niet oud., en dat zij een miskraam had gehad wat niet waar is.
Toen ik zei dat mijn schoonmoeder heel oud geworden was veranderde ze, was zij heel broos en hard horend vroeg ze.. ja dus ...niet zo gek als je 95 geworden bent. Toen begon ze over mijn Vader en daar klopte wel het een en ander, hield van mooie en fijne dingen, was heel makkelijk in de omgang , was zakelijk, en tegen mij .....dat ik er alles tegen kon zeggen en steun aan had. etc. Over mij zei ze, ik moest maar veel gaan wandelen...en ik hou veel van de natuur ja wie niet. ze had het nog over wat dingen, maar die ben ik vergeten.
Wat ze over Ilona zei ...zal ze zelf wel schrijven op de weblog.
Over Nico zei ze .....mijn kleinzoon is wat eigenwijs ....maar die komt er wel die jongen.
Die Dame komt uit Almere zagen we in haar folder .....nou daar wonen alleen maar eerlijke mensen dus ! ! ! haha

6 opmerkingen:

  1. Ze zei tegen mij dat opa blij was dat ik zo gelukkig was. Dat klopt ook ten dele. Er is natuurlijk nog wel wat onverwerkt verdriet, maar daar wordt aan gewerkt (zie mandala). Mooi hè, die plaatjes van de mandala's.

    Van ma zei ze dat ze (over)bezorgd was en zich het zelf (te)veel aantrok, de problemen van anderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, maar ma is dan ook een open boek. Als ik het zo hoor heeft dat medium wel een aantal dingen gezegd die erg algemeen zijn en in de meeste gevallen kloppen of zoals mensen ze graag willen horen. Ik heb altijd nogal skepsis tegenover mediums.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge jonge ....ik keek gewoon heel neutraal hoor ....Ma is een open boek.....
    zal wel weer ja .
    Heb ik geschreven dat ik het geloofde wat ze zei nee dus.
    Ga ze zelf eens opzoeken. Die Mevrouw woont bij jullie om de hoek zo ongeveer.
    zo makkelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou nou, beetje lange tenen? hahahaha. Het is overigens wel zo hoor, maar je doet net alsof dat erg is. Het is toch goed dat mensen weten wat ze aan je hebben? Het klopt overigens wel wat die vrouw zei over dat bezorgd zijn en dat je jezelf de problemen van anderen aantrekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat iedereen dátgene eruit moet halen waar hij/zij zich gelukkig mee voelt. Zoals de paragnost bij mij zei (vanwege de rode rand) dat ik nog een flinke strijd moest leveren (of aan het uitvechten ben) maar dat het er daarna positief uitziet (gele rand). Het eindresultaat ziet er in ieder geval beter uit, maar daar moet je zeker zelf aan werken. Als je zoiets hoort, en dat wil je gewoon graag horen, voel je je ook al beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is nooit verkeerd om ergens open voor te staan. Je kunt je ergens voor afsluiten maar een mens is altijd nieuwsgierig genoeg om dingen te weten te komen die moeilijk bereikbaar zijn.
    Het kan gaan om dingen uit het verleden waar men geen raad mee weet of waar men benieuwd naar is.
    Het is zeker geen flauwe kul!!

    Kijk naar ruimtevaart, waar miljarden en miljarden aan geld in omgaat en op zoek naar iets waarvan men niet weet of men het ooit vindt.
    Onderzoek, testen, communicatie alees in het belang van onze blauwe planeet. Zegt men!?? Maar eigenlijk is de hoofdzaak om iets te vinden waarvan men niet weet dat het er is.... Een nieuwe mensheid, een planeet waar leven is end. Dat we daar dan weer wel in geloven zonder onze vraagtekens er bij te zetten.

    In de sportwereld wordt er heel wat gemediteerd, en zie de resultaten.
    Je moet ergens in geloven wil je
    bereiken wat je wilt bereiken en antwoorden krijgen op de vragen die je bezig houden.

    BeantwoordenVerwijderen