zaterdag 13 januari 2007

Druk druk druk

Nou zeg, wat heb ik een druk weekend. Gisteren was ik samen met papa naar de skibaan in Spaarnwoude geweest om te oefenen. Papa zei dat hij het heel erg naar zijn zin gehad had met mij, ik vond het ook heel erg leuk met hem. Eerst waren we op de baby-piste gegaan en daarna was ik samen met papa in de lift naar boven. Dat ging er goed en papa zei dat ik de volgende keer maar alleen moest gaan in de lift. Dat ging ook erg goed en het uur skien was zo voorbij. Daarna gingen we nog lekker wat eten. Ik nam een kip-nuggets menu met frietjes en papa nam een hamburger. Daarna naar huis. Vanochtend moest ik voor de eerste keer in groen zwemmen. Nu begint het menens te worden veel baantjes zwemmen en alles moet nog beter uitgevoerd worden. Technisch zit het al helemaal goed zegt de juffrouw, alleen mis ik nog wat kracht. Nou daar gaan we dan wel eens op trainen. Vanmiddag had ik mijn eerste skiles. Papa had mij bij de gevorderden gedaan want bij de andere lessen was geen plaats meer. Nu snap ik waarom ik gisteren alleen in de lift moest, in deze les moeten alle kinderen alleen met de lift mee. Het was erg leuk en de leraar zei dat ik het heel erg goed deed. Nog 4 lessen en dan ga we op vakantie verder skien. Morgenochtend gaan we nog oefenen met zwemmen, helaas is het oefenuurtje veranderd van 10 tot 11 uur naar 9 tot 10:30 uur, dat wordt dus vroeg opstaan. Nou dat was het wel zo'n beetje. Het is wel vermoeiend maar heel erg leuk. Ik hoop dat jullie binnenkort eens een keer komen kijken.

4 opmerkingen:

  1. Zo ja, das inderdaad wel erg druk in je vrije weekend. Heb je nog wel tijd om buiten te spelen? Dat is ook erg gezond hoor, oom Stanny en tante Ilona en ook opa en oma gaan heel veel wandelen. Dan doe je weerstand op en wordt je niet zo snel verkouden.

    Ik ben erg benieuwd hoe je straks de berg afgaat in Flaine als we op wintersport gaan. We hebben er al heel erg veel zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge Melissa wat ben jij een sportief meisje zeg...nu ga je al bijna afzwemmen ook ...dat is snel hoor, je bent pas 5 jaar.
    Als je nog wat sterker wil worden ...moet je goed gaan eten veel koolhydraten etc dat gebruiken die hele goede zwemmers ook.
    En ja het skieen dat haaden wij al snel gezien dat jij dat goed kan.
    Opa en Oma zijn heel erg trots op jouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ga je [als je op vakantie bent] nog les nemen ?? of kun je het al zo goed dat je met je Papa de hele dag gaat skieen ??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als het aan mij ligt krijg ik geen les tijdens de vakantie maar ik denk dat papa wel wilt dat ik les neem. Hij wilt zelf ook nog les gaan nemen deze keer om zijn techniek weer eens aan te scherpen.

    BeantwoordenVerwijderen