vrijdag 10 november 2006

Dom

Soms lijkt iets als idee erg leuk, cool en voor sommigen zelfs vet! De uitvoering kan helaas wel eens pijn doen. Ik heb een hele tijd geleden een filmpje gepost waarin een jongen dacht dat hij wel - a la The Matrix - een roltrap kon afvliegen. Het idee was waarschijnlijk goed, de uitvoering iets minder aangezien zijn complete gebit volledig geherschikt in zijn mond lag na de val. Deze jongen heeft een ontzettende goede reactie wat waarschijnlijk niet heeft kunnen voorkomen dat hij zijn wenkbrauwen kwijt is. Programma's zoals Jackass zijn waarschijnlijk de inspiratie geweest voor deze film. Ook hier is de afloop niet zoals de bedenkers voor ogen hadden. Waarschijnlijk heeft deze jongen beter nagedacht voordat hij dit filmpje ging maken. Soms komen mensen spontaan op om iets gevaarlijks te doen. Deze vrouw wilt een zandweggetje oversteken waarbij de eerste regel van verkeer al overtreden wordt: goed uitkijken! voordat je oversteekt. Wat deze jongen dacht zal waarschijnlijk altijd een raadsel blijven, ik kan me namelijk niet voorstellen dat hij zich nu er nog veel kan herinneren. Deze man kan het zeker niet navertellen, dit filmpje laat maar weer eens duidelijk zien hoe belangrijk het is om goed in je spiegel te kijken als je achteruit rijdt.

1 opmerking:

  1. Aarrrrggggghhhhhh!!!!! Luguber allemaal zeg, zo kan ik vast niet slapen op mijn nieuwe bed. Ga ik zo vertellen op de weblog.

    BeantwoordenVerwijderen