donderdag 9 november 2006

Ik sta voor jullie klaar

Mochten jullie ooit een beroep op mij doen wanneer jullie besmet zijn met de clostridiumbacterie, weet dan dat ik voor jullie klaar zal staan. Ik ben vandaag begonnen met het aanleggen van een voorraad zodat er in geval van nood snel actie kan worden ondernomen. Wie dit ooit bedacht heeft en vervolgens uit heeft getest is mij een raadsel. Hoe zal de eerste proefpersoon gereageerd heeft wetende dat hij met dat spul ingespoten gaat worden. Ik had ook nooit verwacht dat zo iets smerigs ooit nog eens als medicijn gebruikt zou gaan worden.

5 opmerkingen:

  1. Op Mauritius ben ik ook door een bepaalde bacterie besmet geraakt door het eten van: kreeft! Was niet lekker. Ja.... die kreeft wel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel vroeger bouwden men hutten van stro vermengd met leem en veel stront.
    Lekker om in te slapen, te leven, te koken enz.
    Maar de stront zorgt ervoor dat de hut een goeie beschutting gaf tegen weersinvloeden.
    We moeten er nu niet aan denken om koeiestront tegen de muren te smeren tegen vocht-doorslaande muren.
    Maar.... Het helpt wel!
    Het is trouwens heel modern. Recyclen noemt men dat tegenwoordig.
    Goed toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij hebben de muren van het huis in de 2de verkorting nog met koeienstront staan insmeren. Dat is inderdaad al een tijd geleden (zo'n 23 jaar geleden) maar toch...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik het niet dacht. Ik zie het al voor me.
    Nico als jong ventje in de prehistorie.

    BeantwoordenVerwijderen