woensdag 8 november 2006

Vrouwen balen van Hawai-bloes

Mannen in kleding van goedkope stof met foute prints (John de Wolf-bloesjes / hawai shirts / batik) blijven vrouwen in hoge mate ergeren.
Zie website shop-girl.nl die gisteren werd gepresenteerd.
De foute prints staan op de eerste plaats in het onderzoek.
Het dragen van witte sokken (bah) staat op plaats twee, gevolgd door het dragen van sokken in open schoenen (sandalen, slippers, klopmpen).
Vrouwen vinden het absurd dat mannen qua kleding vaak in hun jeugd blijven hangen.

Kleren maken de man en de vrouw natuurlijk.
Heeft ook met zelfrespect te maken.

3 opmerkingen:

  1. Dat doet me denken aan een vakantie met mijn moeder in Benidorm. O, o wat liepen daar ook veel van zulke foute mannen. Haha, het cijfer 2 werd vaak uitgedeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh... en ik dacht nog zo modebewust te zijn.
    Morgenochtend stap ik op de fiets met mijn strakke broek, witte sokken en en zwarte "Sidi" schoenen.
    Het is dan gelukkig nog donker en waarschijnlijk liggen de trendsetters nog op een oor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap alleen niet dat er in datzelfde lijstje ook een Speedo staat gemeld. Wat is er mis met een Speedo?

    BeantwoordenVerwijderen