zaterdag 11 november 2006

St Maarten

Vandaag is het Sint Maarten. Ik heb samen met mijn vriendin Lisa St Maarten gelopen. We gingen voor de deur staan en aanbellen. Als de mensen dan open deden (gelukkig gebeurde dit in de meeste gevallen) gingen we een liedje zingen. Ons liedje over Donald die langs de deuren gaat was wel de orgineelste want de meeste mensen zeiden dat ze die nog niet gehoord hadden. Na het zingen kregen we snoepjes die we in de tas deden. Ik heb nu een hele berg snoep waar ik wel een jaar mee kan doen.

2 opmerkingen:

  1. Bij ons kwam er vorige week een Dracula, een spookje en een Batman om snoep vragen. Die hadden ook allemaal een hele zak vol. Ik dacht dat ze ook voor St. Maarten kwamen. Of was dat dan misschien nog voor Halloween?

    Wat vond je van de poesjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waarom ben je nou bij ons niet langs geweest?

    BeantwoordenVerwijderen