vrijdag 10 november 2006

Yippie yes!

Vandaag heb ik geskied bij Snowplanet. Papa en ik gingen omkleden en toen gingen we een stukje lopen en toen skien. Eerst gingen we op de lopende band, hier ging ik alleen op. De lopende band staat bij de kinderpiste. Die was ik snel beu en toen ging ik met papa naar de hoge piste. Ik durfde heel erg goed hiervan af en ging heel erg snel. Het was veels te kort want ik wilde nog niet weg. Toen gingen we naar het pannenkoekenschip in Almere-haven. Dit was een verrassing van papa. Ik heb een pannenkoek met banaan op. Papa had een pannenkoek met spek, kaas en ui en mama had een pannenkoek met ananas. Toen gingen we weer naar huis.

3 opmerkingen:

  1. Wauwww, het lijkt wel feest! Dan hebben we in Frankrijk op wintersport wel een hele week feest denk ik. Maar niet elke dag pannenkoeken hoor, alhoewel oom Stanny dat best wel zou willen. We gaan vast nog wel een keer frietjes eten en hamburgers en pizza en zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is wel onze traditie om (bijna) elke dag om een uur of 4 ~ 5 een "crepes nutella" te halen met voor de papa (en mama wanneer zij meegaat) een "vin chaud". Errug lekker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wintersport oke, als ze maar warme chocolademelk hebben en pannenkoeken.

    BeantwoordenVerwijderen