zondag 12 november 2006

Waar zijn we nou helemaal mee bezig????


Minister Rita Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie heeft zondagmiddag namens het kabinet een half miljoen euro beschikbaar gesteld om homoseksualiteit onder allochtonen bespreekbaar te maken.
Zij maakte dit in Amsterdam bekend tijdens een discussiemiddag met homokiezers. Belangenorganisatie COC mag voor dit geld een grote campagne voeren om dit te bewerkstelligen.

Is dat mens nou helemaal van de pot gerukt? Moet dáár ons goeie geld naar toe? In de buurt zijn een man en vrouw uit België komen wonen (zijn een stel) en beiden hebben zich laten ombouwen tot het andere geslacht. Dus hij werd zij en zij werd hij. In Nederland wordt zoiets wél vergoedt. Absurd absurd.

5 opmerkingen:

  1. Toch blijf ik fan van Rita hoor.

    Rita for president!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou jij gaat geen stem uit brengen op de partij Voor Vrijheid en Democratie denk ik
    Ik hou ook wel van Rita zegt waar het op staat en voert uit wat is afgesproken
    Rita for president ?? Ik blijf fan van J.P. hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is bekend. Ik moet zeggen dat ik in het laatste jaar ook wel enige imagoverbetering bij JPB heb opgemerkt. Het is alleen zo goed als zeker dat de CDA de grootste partij gaat worden. Blijft dus de vraag wie de coalitiepartij gaat worden. De VVD is nu te klein en kan daarom alle steun gebruiken. Je moet er toch niet aan denken dat het CDA straks met de PVDA en SP gaat regeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ik wel goed zou vinden maar ik ben ook maar een boerin uit de schotse hooglanden haha... het cda de vvd en christen unie.
    Wel wat degelijk mischien maar daarom nog niet verkeerd ......de tijd zal het leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en ik zeg [Jaap] Exellentie Balkenende,. zal wel de grootste partij worden met de VVD en Rouwvoet.

    Maar laten we de SP niet vergeten die ehh marijnissen staat er beter voor dan Rutte.

    BeantwoordenVerwijderen