maandag 6 november 2006

Sonja Bakker.

Ondanks tegengestrijdige berichten, hier een positief bericht van iemand die het Sonja Bakker [ dieet ] nu 6 weken heeft gebruikt.
Het werkt perfect ....geen honger en [wat voor mij heel fijn is ]geen zin in zoetigheid. [ben nogal een zoete kauw]
Je moet genoeg eten maar anders [van te weinig eten wordt je dikker ] staat in het boek..... na ongeveer 3 weken kun je zien dat je huid mooier wordt, en dat je kleren wat ruimer komen te zitten.
Ik heb nog niet 1 dag gehad dat ik iets tussendoor wou eten wat wel mag, een appel of een liga evergreen.
en alles wat je eet moet mager zijn natuurlijk, dus b.v. 30 + kaas en magere Yoyhurt met muesli etc.

Het resultaat is nu voor mij.......3 kg eraf in 6 weken...ik ga er mee door tot de 9 weken om zijn......
Het is echt een aanrader voor mensen die wat kilo 's kwijt willen het kost geen enkele moeite.

2 opmerkingen:

  1. Ik weet zo snel niet iemand die zo'n dieet zou kunnen gebruiken. Maar na de feestdagen zal ik er zeker aan denken.
    Ma, je ziet er nu al goed uit, dus laat die laatste drie weken maar zijn voor wat ze zijn hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee hoor ik maak af waar ik aan ben begonnen....dus 9 weken, en het kost geen enkele moeite.....
    Als er mensen zijn die hier of daar wat vet rolletjes hebben ...ze verdwijnen absoluut.
    Maar evengoed bedankt voor het compliment.

    BeantwoordenVerwijderen