donderdag 16 november 2006

Ziek

Wat een sadist moet je zijn om (intelligente) dieren pijn te doen voordat je ze dood. Zoals jullie weten ben ik een groot voorstander van zowel diervriendelijkheid als een lekker stukje vlees. Volgens mij kan dat gemakklijk samen gaan wanneer je zoveel mogelijk biologisch voedsel koopt. Deze praktijken kunnen wat mij betreft dan ook absoluut niet door de beugel. Het is goed dat er organisaties zijn als De SeaShepherd die (als is het een druppel op een gloeiende plaat) hier iets aan proberen te doen. Via deze link kan je een bericht aan de PM van Japan sturen, het zal waarschijnlijk niets helpen maar niet geschoten is altijd mis.

2 opmerkingen:

  1. Raar dat niemand hier eens op gereageerd heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woorden schieten me te kort. Geen woord kan ik er voor vinden. Daden moeten worden verricht om dit tegen te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen