maandag 17 september 2007

Bling bling

Vanochtend ben ik 17 diamanten rijker geworden! Nico heeft - alvast voor mijn verjaardag - een paar gouden oorbellen met diamanten en een bi-colour (geel en wit) goudenring met diamanten gegeven. De sierraden heeft hij via de bva-auctions gekocht. Geen 2e hands; ik ben een beetje (lees: heel erg) allergisch voor gebruikte spullen.





Een arme juwelier is waarschijnlijk failliet gegaan. Bij de bva-auctions zagen wij toevallig een loungeset waarvan wij zitten te denken om op te bieden. bva-auction is net een webwinkel met veel korting. Mijn cadeau is prachtig. Nu snel een bodyguard inhuren wanneer ik ermee ga flaneren.

6 opmerkingen:

  1. Het zijn prachtige sieraden,
    Wel moet je je kleding erbij aanpassen...
    Er zijn voor de winter mooie grijze jurkjes te koop die over een legging...met panties...[ en lange laarzen] of over een mooie broek gedragen kunnen worden.
    Ook een klassieke witte bloes met mooie zwarte broek is erg in de mode ....en staat bijna iedereen goed.
    Met dat super slanke lijfje van jouw zul je zeker kunnen slagen.

    Wat zal je echtgenoot trots zijn,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi hoor! Diamonds are a girl's best friend.

    Nu nog shoppen met ma voor de bijpassende kledij. Ik ga ook mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou nou,poeh poeh,wat een luxe zeg,wat moet die man wel van je houden.
    Maar gelijk heeft hij want waar kan je het nog beter aan besteden dan aan je geliefde,suk6 ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de laatste reactie was dus van Jaap

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bofkont ben ik, he? Dankjewel. 't was even wennen, maar nu loop ik zonder om mij heen te kijken - geen dief in de buurt? - over straat met mijn sieraden. ;)

    BeantwoordenVerwijderen