woensdag 12 september 2007

Genieten

Ik moet toch even kwijt dat ik zo zit te genieten achter mijn P.C.
Ook is het nu zo gemakkelijk gemaakt, om wat te schrijven op de weblog.
En genieten deed ik toch al vandaag en waarom ?
Ik kwam vanmiddag mijn kleinzoon tegen en...hij zag er goed uit, en was verrast dat hij mij zag.
Vanmiddag mijn nieuwe fiets opgehaald ....tjonge das echt genieten of je steeds de wind in de rug hebt.
Vanavond belt mijn dochter dat alles goed is afgelopen met mijn schoonzoon zijn knie.
daarna bel ik zelf mijn zoon en daar is ook alles goed....nog gesproken met mijn jongste kleindochter.....die haar eethoek steeds een andere plek wil geven....of zoals haar Mama zegt ze is Anne-fleur de bouvrie.
Nou ...dat alles maakt dat ik mij een tevreden mens voel .

4 opmerkingen:

  1. Zorg ervoor dat je dit gevoel op elk willekeurig moment kan oproepen en je zal er de rest van je leven plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel mijn kind voor je wijze woorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu willen we natuurlijk ook nog wel even weten hoe de fiets rijdt. Wat mij betreft rijdt het als een zonnetje! Altijd mee-wind, wie wil dat niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit weekend hebben we op onze nieuwe fietsen bijna 100 km gefietst.
    En vooral vandaag stond er veel wind in de polders bij Hoek.
    Gisteren langs de zee naar Perkpolder gereden 35 km.
    Het is werkelijk geweldig.
    Het kost een paar centen.maar dan heb je ook wat.
    DUBBEL NIETS ZINNIGS:polyvalente woordjes.

    Ik heb geen garage.. het is daarom dat ik zelf op mijn cabrio"let.

    BeantwoordenVerwijderen